تحلیل جدول باکس آفیس هفته‌ی گذشته (هفته اول دی)

درحالی‌که کیش قاتلین سقوط آزاد کرد، یاغی یک همچنان اوج می‌گیرد.

باکس آفیس هفته | باکس آفیس کریسمسی این هفته کاملا در اختیار فیلم یاغی یک: روایتی از جنگ ستارگان و انیمیشن آواز بود، این در حالی است که فیلم‌های تازه اکران «کیش قاتلین» و «مسافرین» در این ضیافت بلیت‌فروشی توفیق چندانی نداشتند. در ادامه با پلان موویز و بررسی فیلم‌های باکس آفیس هفته همراه باشید.

باکس آفیس | جایگاه اول | یاغی یک روایتی از جنگ ستارگان

هفته دوم | فروش آخر هفته: ۹۶ میلیون $ | بودجه: ۲۰۰ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-5گذشت آن دوران که بین قسمت‌های مختلف فیلم‌های جنگ ستارگان وقفه‌های طولانی می‌افتاد و طرفداران باید سال‌ها با اندک اطلاعاتی که از فیلم درز می‌کرد سر می‌کردند تا بالاخره فیلم از مرحله تولید خارج شده و به پرده سینماها برسد و به‌این‌ترتیب تاریخ اکران فیلم‌های جنگ ستارگان عملا تعطیل رسمی و جشن ملی محسوب می‌شد. آن دوران گذشت. حالا که والت دیزنی امتیاز فیلم‌های جنگ ستارگان را تصاحب کرده، جنگ‌های ستاره‌ای دیگر یک اتفاق سالانه هستند. سال گذشته «نیرو برمی‌خیزد» تمام معادلات باکس آفیس را بهم ریخت، امسال «یاغی یک» که فیلمی مستقل از جنگ ستارگان محسوب می‌شود اما همچنان وفادار و سال آینده هم اکران قسمت هشتم از مجموعه فیلم‌های اصلی جنگ ستارگان. این اولین بار نیست که یک فرنچایز از داستان‌های جنگ ستارگان نشات می‌گیرد اما بدون تردید بزرگ‌ترین آن‌ها است. «یاغی یک» خلق یک حماسه‌ی جدید نیست و با توجه به اینکه تلاش می‌کند فیلمی مستقل باشد عناصر آشنای بسیاری از فیلم‌های پیش‌درآمد و دنباله‌ی جنگ ستارگان را فدا می‌کند. (نقد کامل فیلم یاغی یک را در پلان موویز بخوانید)

فیلمی با این مقیاس را حداقل باید بیست بار دید تا تمام جزئیاتش را متوجه شد. یاغی یک در یک جمله محشر است و فراتر از تمام انتظاراتی که از یک فیلم جنگ ستارگان می‌رود ظاهر می‌شود. فیلم تنها در دو هفته توانست از مرز فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلار عبور کند و خیزی بلند به سمت میلیاردی شدن بردارد. فروش فیلم در بازارهای داخلی آمریکای شمالی برای هفته‌ای که گذشت ۶۴ میلیون دلار بود و به‌این‌ترتیب برای دومین هفته‌ی پیاپی بر صدر جدول باکس آفیس تکیه زد.

باکس آفیس | جایگاه دوم | انیمیشن آواز

هفته نخست | فروش آخر هفته: ۵۴ میلیون $ | بودجه: ۷۵ میلیون دلار

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-3داستان انیمیشن آواز از اینجا شروع می‌شود که یک کوالا (نوعی جانور تنبل بومی استرالیا) به اسم باستر مون (با صدای متیو مکانهی) مصمم می‌شود تا بزرگ‌ترین رقابت آواز جهان را راه بیندازد، به این امید که شاید سالن تئاترش که روزی برای خودش بروبیایی داشت را از ورشکستگی و تعطیلی نجات دهد. استفاده از شخصیت‌های حیوانی بامزه احتمالا برای مخاطب کم‌سن‌و‌سال کافی است اما چیزی که مخاطب بزرگ‌سال را راضی خواهد کرد احتمالا آهنگ‌های کارشده در این انیمیشن کمدی پرآهنگ و رقص است. از صدای هنرپیشگانی شناخته‌شده برای جان بخشیدن به این آزمون حیوانی استعدادیابی استفاده شده است و آهنگ‌ها هم سعی شده از همه ژانر و دوران باشند تا برای همه سطح محتوا وجود داشته باشد.

دنیای انیمیشن آواز مانند دنیای زوتوپیا معرف‌‎هایی از دنیای واقعی ما هستند که البته توسط حیوانات انسان‌نما اشغال‌شده‌اند. در این انیمیشن هرکدام از حیوانات خط داستانی مختص به خودش را دارد که اغلب آن‌ها شعارهایی همیشگی که مثلا «خودت باش» و یا «از لاک و قالب خودت بیرون بیا» و امثال این‌ها که این روزها در فیلم‌های انیمیشنی بسیاری می‌شنویم را دنبال می‌کنند. نتیجه می‌شود یک انیمیشن بامزه و شیرین مناسب برای تمام رده‌های سنی.

انیمیشن «آواز» کار جدید استودیو فرانسوی ایلومینیشن این هفته عملا موفق‌ترین فیلم تازه‌اکران جدول باکس آفیس بود و با فروش ۳۵ میلیون دلاری توانست تقریبا نصف هزینه‌های تولید خود را پس دهد. این انیمیشن انتخاب اول سینمادوستان متأهل و کوچولودار بود. این فروش موفقیت دیگری برای ایلومینیشن و یونیورسال که قبل از این انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» و «Despicable Me» «من نفرت‌انگیز» را از آن‌ها داشتیم. از نکات برجسته‌ی دیگر انیمیشن آواز بودجه‌ی پایین ۷۵ میلیون دلاری ساخت علیرغم استفاده از نام‌هایی آشنا در صداپیشگی این اثر است.

باکس آفیس | جایگاه سوم | مسافرین

هفته نخست | فروش آخر هفته: ۲۲ میلیون $ | بودجه: ۱۱۰ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-2فیلم‌های علمی-تخیلی در سال ۲۰۱۶ حرف‌های بسیاری برای گفتن داشتند و فیلم‌های متعدد و حتی سریال‌های تلویزیونی طویل از این ژانر به ربودن قاپ مخاطبین خود ادامه داده و خود را تا سطح یک بلاکباستر بالا بردند؛ اما در فیلم جدید علمی-تخیلی مسافرین از این خبرها نیست. مسافرین این ایده که آدمیزاد برای تنها زندگی کردن ساخته نشده را گرفته و جا پای فیلم‌هایی مثل «ماه» و «مریخی» که همین پارسال اکران شد می‌گذارد این‌بار در قالب کریس پرت، مهندسی که در فضا سرگردان شده است.

متأسفانه این ماجراجویی عاشقانه علمی-تخیلی با بازی دو تن از شناخته‌شده‌ترین ستاره‌های امروز هالیوود به لطف داستانی بی‌سر‌و‌ته به فاجعه‌ای بیش نمی‌انجامد. این مشکل را ستاره‌های دیگری مثل تام کروز نیز دارند که معمولا در فیلم‌های غیردنباله و جدید گریبانشان را می‌گیرد. قیافه و هیکل این بازیگران شاید بلیت‌ها را خوب بفروشد اما باعث می‌شود مخاطب از داستان اصلی فاصله بگیرد.

قصد ندارم بگویم مسافرین فیلمی سرتاته بد است، جاهایی در فیلم ازنظر ساخت بسیار عالی کارشده و فیلم مقیاس خوبی نیز دارد، مسئله اینجاست که این فیلم همه‌ی مواد و عناصر لازم برای یک فیلم فوق‌العاده را داشت و می‌توانست خیلی بهتر از این باشد اما به یک فیلم سکسی و جذاب که صرفا روی بازیگرانش حساب کرده اکتفا می‌کند. فیلم عملکرد خوبی در باکس آفیس نداشت و باوجود هزینه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخت نتوانست بیشتر از ۲۲ میلیون دلار برای آخر هفته کاسبی کند.

باکس آفیس | جایگاه چهارم | چرا اون؟

هفته پنجم | فروش آخر هفته: ۱۵ میلیون $ | بودجه: ۱۵۰ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-4در فیلم کمدی «چرا او؟» کارگردان و نویسنده فیلم‌نامه جان هامبورگ دوباره به فضای فیلمی که ۱۰ سال پیش ساخته بود «آشنایی با خانواده» بازمی‌گردد. پدری که با نامزد دخترش سر سازش ندارد. برایان کرانسستون که سال پیش برای فیلم «ترامبو» به شایستگی نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد در «چرا او؟» نقش پدری را بازی می‌کند که عاشق دختر یکی‌یکدانه‌ی خود است و زمانی که متوجه می‌شود دخترش با پسری تازه‌به‌دوران‌رسیده که بیشتر به‌جای اینکه عقل داشته باشد پول دارد، نامزد کرده حسابی بهم می‌ریزد. پدر و این یارو در فیلم بارها باهم سرشاخ می‌شوند اما عملا اتفاق و درگیری خاصی نمی‌افتد و آخرش هم نمی‌فهمید واقعا چرا او؟

دنبال دیدن فیلم در شب‌های بلند زمستان هستید؟ اگر بچه کوچک و کم‌سن‌و‌سال دارید؟ پیشنهاد می‌کنم انیمیشن آواز را ببینید و برای بزرگ‌ترها هم شاید بهتر باشد فیلم «شیر» بر اساس داستان واقعی یک پسربچه هندی که گم می‌شود و نهایتا توسط یک زوج استرالیایی به سرپرستی گرفته می‌شود را انتخاب کنید.

فیلم چرا او؟ با حضور برایان کرانستون و جیمز فرانکو نسبت به فیلم‌های تازه‌اکران دیگر جایگاه بهتری داشت و در هفته اول اکران خود موفق شد ۱۱ میلیون دلار بفروشد و به‌این‌ترتیب در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته هالیوود جای بگیرد.

باکس آفیس | جایگاه پنجم | کیش قاتلین

هفته نخست | فروش آخر هفته: ۱۴٫۸ میلیون $ | بودجه: ۲۳ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-7فیلم «فرقه قاتلین» اقتباس‌شده از یک بازی ویدئویی به همین نام، به‌طور خلاصه بخواهیم بگوییم تماشای بازی کردن یک نفر برای دو ساعت است. با نگاه کردن به لیست ۱۰ فیلم برتر اقتباس‌شده از روی بازی‌های ویدئویی این سؤال برایمان به وجود می‌آید که اصلا تابه‌حال فیلم خوبی از روی یک بازی ویدئویی ساخته‌شده است. جواب این سؤال احتمالا نه است.

این ادعا بعد از دیدن فیلم فرقه قاتلین همچنان استوار خواهد ماند. همین‌که سازندگان فیلم موفق شده‌اند مایکل فاسبندر و ماریان کوتیارد را برای بازی در این فیلم راضی کنند به‌اندازه‌ی کافی وسوسه‌انگیز هست. مایکل فاسبندر در اینجا نقش مجرم در صف اعدام کالوم لینچ را بازی می‌کند که از پای چوبه‌ی دار نجات داده شده تا برای مأموریتی مهم به خدمت گرفته شود. او به کمک یک ماشین زمان غول‌پیکر به قرن ۱۵ و روح و جسم یکی از نیاکانش موسوم به آگیلار پرتاب می‌شود. (نقد کامل فیلم فرقه قاتلین را اینجا بخوانید).

فیلم از استعداد و توانایی‌های بازیگران اصلی و مکمل خود کمترین بهره را می‌برد و همان‌طور که در ابتدا گفتم با بازی‌های بسته، فیلم‌نامه‌ی بی‌جان و سکانس‌های اکشن تکراری فراتر از تماشا کردن بازی فرقه قاتلین برای دو ساعت نمی‌رود. فیلم علیرغم بودجه سنگین ۱۲۵ دلاری در کمال ناباوری نتوانست بیشتر از ۱۰ میلیون دلار بفروشد و به جایگاه پنجم جدول باکس آفیس قناعت کرد. چشم امید سازندگان این فیلم حالا به باکس آفیس جهانی است و با توجه به اینکه از بازیگران بین‌المللی برای ساخت فیلم استفاده شده فروش خوب فیلم در بازارهای جهانی خارج از انتظار نیست.

باکس آفیس | جایگاه ششم | انیمیشن موانا

هفته نخست | فروش آخر هفته: ۱۲٫۵ میلیون $ | بودجه: ۱۱۰ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-1انیمیشن موانا در جدول باکس آفیس غریبه نیست. واقعا برای شخص من سخت است که مشخصا بگویم موانا بیشتر به کام بچه‌ها خوش می‌آید یا بزرگ‌سالان. انیمیشن موانا یک ماجراجویی حماسی و ازنظر بصری چشم‌گیر و خیره‌کننده است که ماجراهایش حول جزایر اقیانوس آرام می‌چرخد. Auli’i Cravalho به‌عنوان صدای کاراکتر موانا که در آواز هم دستی دارد مسلما برای بسیاری الهام‌بخش و دل‌نشین خواهد بود. دواین جانسون هم در نقش مائویی موجودی نیمه‌خدا سنگ تمام می‌گذارد. دیزنی اخیرا آثار انیمیشنی قابل‌تحسینی بیرون داده است و در موانا تا جایی پیش می‌رود که خود را در دنیای موانا خواهید یافت. گروه صداپیشگی این انیمیشن متنوع و جامع هستند، آهنگ‌های فیلم به‌خوبی آدم را درگیر می‌کنند و فیلم در کل ازنظر انیمیشنی و فنی یک جهش به جلو محسوب می‌شود. تماشای این انیمیشن را به همه با هر رده‌ی سنی توصیه می‌کنم و باید اعتراف کنم که برای اسکار امسال شاهد رقابتی جانانه بین انیمیشن‌ها خواهیم بود. (نقد اختصاصی انیمیشن موانا در پلان موویز)

باکس آفیس | جایگاه هفتم | حصارها

هفته دوم | فروش آخر هفته: ۱۱ میلیون $ | بودجه: ۲۴ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-9فیلم «حصارها» به کارگردانی دنزل واشنگتن ریشه و منشأ قوی و پرافتخاری دارد. فیلم‌نامه‌ی فیلم از روی نمایشنامه‌ی برنده جایزه پولیتزر (یکی از معتبرترین جوایز ادبی) و به قلم نمایشنامه‌نویس مرحوم آگوست ویلسون است به‌اضافه اینکه اجرای این نمایش در برادوی با بازی دنزل واشنگتن و وایولا دیویس که در فیلم هم همان نقش‌ها را دارند دو جایزه تونی برای بهترین بازیگر مرد و زن را برایشان به ارمغان آورد. نقش‌آفرینی‌های فیلم بی‌تردید جز یکی از بهترین‌های امسال و شاید در تمام این سال‌ها باشد. فیلم کارش را با نقدهای قوی و حرف‌وحدیث سر جایزه شروع کرد و پس از گسترش سالن‌های اکران ۶٫۷ میلیون دلار برای آخر هفته به جیب زد.

واشنگتن در فیلم «حصارها» کاملا به نمایش‌نامه اصلی وفادار مانده و عملا چیزی را کم یا حذف نمی‌کند که همین موضوع تماشای فیلم را چالش‌برانگیز می‌کند، فیلم دو ساعت و نیم تا خرخره و بسیار فشرده دیالوگ و سکانس دارد. فیلم به خانه‌ی تونی (دنزل واشنگتن) و همسرش روزی (وایولا دیویس) و حیات پشتی آن‌ها محدود می‌شود. تونی نقش یک مرد سیاه‌پوست را بازی می‌کند که تحت فشارهای اجتماعی سنگین قرن بیستم از رسیدن به بسیاری از چیزهایی که می‌خواسته جامانده است. حصارها در کل فیلمی پرافتخار است که به تقدیر آثار یکی از حاذق‌ترین نمایشنامه‌نویسان سیاه‌پوست و دو تن از تاریخ‌سازترین هنرپیشه‌های سیاه عصر ما می‌پردازد.

باکس آفیس | جایگاه هشتم | سرزمین لالا

هفته سوم | فروش آخر هفته: ۹ میلیون $ | بودجه: ۳۰ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-10فیلم‌های مدعی اسکار مثل لالا لند نیز از تعطیلات کریسمس جا نمانده و با گسترش اکران سعی کردند سهم خود از بازار را افزایش دهند. رایان گازلینگ، اما استون و لا لا لند و رقص و آوازهای همیشگی. استون و گازلینگ در فیلم لا لا لند کاملا طبیعی و باورپذیر ظاهر می‌شوند و خود را با مراحل مختلف رابطه‌شان و تغییر خط داستانی فیلم به‌خوبی وقف می‌دهند. راحت بودن آن‌ها در کنار هم یکی از کلیدی‎ترین عوامل محبوبیت این فیلم بین تماشاگران و منتقدین است. احتمالا پیدا کردن کسی که با دیدن لا لا لند حس بدی پیدا کند مشکل خواهد بود.

لا لا لند فقط یک فیلم موزیکال نیست بلکه فیلمی موزیکال در مدح فیلم‌های موزیکال است و به‌این‌ترتیب نویسنده و کارگردان دیمین شیزل ۶۰ سال قصه و هنر و موسیقی و رقص و مد را به عاریت گرفته و به هم فشرده تا یک تکه الماس بیرون بکشد. لا لا لند بی‌تردید شما را به پای‌کوبی خواهد کشاند، لبخند به لبانتان خواهد آورد و عشق را به قلب‌هایتان. ترکیب تصاویر و موسیقی همان چیزی است که شیزل به‌وسیله‌ی آن لذت عاشق بودن را منتقل می‌کند و بابت اصالت، خلاقیت و بلندپروازی شایسته‌ی اعتبار و تقدیر بسیار است. هدف او این است که به مخاطب بقبولاند که به عشق، عواطف و حتی داستان پریان اعتقاد پیدا کنند.

در مورد لا لا لند بین منتقدین و جشنواره‌های مختلف حرف‌وحدیث بسیار بوده است (نقد اختصاصی فیلم لالا لند) اما از من می‌پرسید زیاد به این تعاریف توجهی نکنید. در حدی نیست که گفته می‌شود زندگی آدم را عوض خواهد کرد و حتی شاید بتوان گفت که از تجدید حیات فیلم‌های موزیکال هم خبری نیست اما در یک کلمه خارق‌العاده است. به‌این‌ترتیب لالا لند آخر هفته را به فروش ۵٫۸ میلیون دلاری و جایگاه هشتم باکس آفیس قناعت کرد.

باکس آفیس | جایگاه نهم | پارتی کریسمس در اداره

هفته سوم | فروش آخر هفته: ۷ میلیون $ | بودجه: ۴۵ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-6باهمچین بازیگرانی! مگر می‌شود! اصلا نیازی به فیلم‌نامه هم نیست! کافی است آن‌ها را داخل یک اتاق ببرید، چراغ‌ها را روشن کنید، دوربین‌ها را سوار کنید و داد بزنید «حرکت» و شروع کنید به فیلم گرفتن. امکان ندارد نتیجه یک کمدی خوب و خنده‌دار از کار درنیاید. درسته؟

خب باید خدمت شما عرض کنم که فیلم پارتی کریسمس در اداره، چه خوشتان بیاید چه نه یک کمدی پرستاره‌ی تقریبا خنده‌دار با موضوع و المان‌های مرتبط با کریسمس است که در آن یکسری چهره‌های معروف نقش‌هایی را بازی می‌کنند که بارها و بارها قبلا دیده‌ایم. تصمیم ندارم فیلم را کوچک کنم، با دیدن فیلم بی‌تردید چندین بار از ته دل خواهید خندید، فقط اینکه آن‌قدر خنده‌دار نیست که بگویم حتما باید تماشا کنید و از دست ندهید.

پارتی کریسمس در اداره در هفته سوم اکران ۵٫۱ میلیون دلار فروش کرد تا در جایگاه نهم جدول باکس آفیس این هفته هالیوود جا خشک کند.

باکس آفیس | جایگاه دهم | زیبایی موازی

هفته دوم | فروش آخر هفته: ۶ میلیون $ | بودجه: ۳۶ میلیون $

%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-8فیلم آخر جدول باکس آفیس این هفته زیبایی موازی هر زمان دیگر از سال اگر بیرون می‌آمد شاید تحویل گرفته نمی‌شد، اما حالا و اواسط فصل تعطیلات کریسمس دیدنش خالی از لطف نیست. فیلم روی شخصیت هاوارد (ویل اسمیت) تمرکز می‌کند که سوگ از دست دادن دختر ۶ ساله‌اش او را از دوست و آشنا دور کرده. در کنکاش برای کنار آمدن با این تراژدی هاوارد شروع به نوشتن نامه به مرگ، زمان و عشق می‌کند، به امید گرفتن جواب و بیرون ریختن غم و غضبش از اتفاقی که افتاده است.

دوستان او که نگران حال او هستند و البته بیشتر نگران وضعیت و آینده شرکتشان، هنرپیشه‌هایی را استخدام می‌کنند تا با او در مقام مرگ، عشق و زمان ملاقات کنند. فیلم حال‌و‌هوای کریسمسی واضحی دارد اما اینجا ماجرا ربطی به کریسمس ندارد، بلکه به افراد برمی‌گردد و روابطشان و اینکه چطور در تاریک‌ترین و بدتری شرایط بارقه‌ای از امید می‌یابند. فیلمی نیست که همه با آن حال کنند، من‌جمله خود من اما شاید کسانی هم پیدا شوند که در آن به زیبایی موازی برسند.

فیلم زیبایی موازی در دومین هفته‌ی اکران ۴٫۳ میلیون دلار برای آخر هفته فروخت و به ته جدول باکس آفیس این هفته چسبید.

خارج از جدول باکس آفیس این هفته

از فیلم‌های برجسته‌ی خارج از جدول این هفته فیلم‌های «Hidden Figures» یا افراد پنهان «Silence» سکوت جدیدترین ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی و فیلم «شیر» را داشتیم. از اکران‌های محدود دیگر این هفته نیز «A Monster Calls» «نوای یک هیولا» و فیلم درام مورد انتظار «Live By Night» «زندگی در شب» با بازی بن افلک بودند.

هفته‌ی آینده منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم

هفته‌ی آینده فیلم به‌خصوصی برای اکران برنامه‌ریزی نشده است و فیلم‌های حاضر جدول می‌توانند با خیال راحت به دشت تعطیلات کریسمس خود ادامه دهند.

این مطلب به‌صورت اختصاصی در تحریریه پلان موویز به نگارش درآمده است. استفاده با ذکر نام پلان موویز و لینک به این صفحه آزاد است.

منبع ارقام و آمار فروش: boxofficemojo

باکس آفیس

    به اشتراک بگذارید
    ۱۱٫۱۰٫۱۳۹۵
     
    مجید مسکینی
    به قلم: مجید مسکینی

    27 ساله، مدیر پلان موویز، به آثار کلاسیک (چه موسیقی، چه کتاب، چه فیلم) احترام می‌ذاره اما معتقده جدید همیشه بهتره

    1 دیدگاه مطرح شده
    • فراز رضایی

      عشق است جنگ ستارگان

    بیان دیدگاه