باز هم فیلم و سریال‌های بیشتر

خودتان را برای سریال‌ها و فیلم‌های بازهم بیشتر آماده کنید. بزرگ‌ترین تلویزیون اینترنتی جهان اعلام کرده است که تصمیم دارد برای ساخت برنامه‌های اختصاصی این شبکه بیشتر هزینه کند. در حال حاضر عمده‌ی بودجه‌ی این سرویس اینترنتی صرف خرید حق پخش برنامه‌های ساخته‌شده در شبکه‌های دیگر می‌شود و ظاهرا نت‌فلیکس قصد دارد این مقدار را به نصف کاهش دهد.

طبق گفته‌های تِد ساراندوس مدیر بخش برنامه‌های نت‌فلیکس، از ۶ میلیارد دلاری که سال گذشته این شبکه برای تولید محتوا هزینه کرده تنها ۱۰ درصد صرف تولید برنامه‌های اختصاصی شده است. دیوید ولز مدیر مالی نت‌فلیکس اخیرا در اجلاس گلدمن ساکس اعلام کرده بود که این شبکه سعی دارد میزان محتوای اختصاصی خود را به ۵۰ درصد برساند. این به این معناست که همچنان برنامه‌ها و سریال‌های زیادی از شبکه‌های مختلف بر روی این سرویس قرار خواهند گرفت.

رسیدن به این آرمان البته نیازمند هزینه‌های بسیاری است که نت‌فلیکس را مجبور ساخته بهای سرویس‌های خود را افزایش دهد. ظاهرا مدیران نت‌فلیکس همچنان تمایلی به تأمین این هزینه‌ها از طریق پخش آگهی ندارند.

منبع: polygon

%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-ic-2

اخبار سینما

    به اشتراک بگذارید
    ۱٫۷٫۱۳۹۵
     
    مجید مسکینی
    به قلم: مجید مسکینی

    27 ساله، مدیر پلان موویز، به آثار کلاسیک (چه موسیقی، چه کتاب، چه فیلم) احترام می‌ذاره اما معتقده جدید همیشه بهتره

    بیان دیدگاه